FAQ
Usluga
Moram li se registrirati za kupovinu u Window2Print?
Možete, ali ne morate se registrirati za kupnju u našoj trgovini. Možete kupovati kao registrirani korisnik ili bez registracije kao gost. Međutim, samo kao registrirani korisnik u našoj trgovini možete pristupiti povijesti svojih narudžbi i pratiti status narudžbe.
Kako se registrirati u Window2Print trgovini?
Za registraciju idite na našu Window2Print web trgovinu, kliknite ikonu korisnika i zatim gumb "Kreiraj račun" u gornjem desnom kutu stranice. Bit ćete preusmjereni na obrazac za registraciju, gdje trebate ispuniti sva polja označena zvjezdicom (*). Nakon ispunjavanja potrebnih polja, potvrdite svoje podatke klikom na "Kreiraj novi račun" – sustav će vam automatski poslati e-mail za potvrdu. Morate provjeriti svoju e-poštu, otvoriti poruku od Window2Print-a i kliknuti na gumb za potvrdu. Sustav će vas automatski preusmjeriti na početnu stranicu, gdje možete nastaviti kupovati kao registrirani korisnik. Molimo zapamtite svoje korisničko ime i lozinku jer će vam trebati za sljedeću prijavu.
Kako mogu urediti podatke o svom računu?
Ako želite urediti podatke o svom računu, prvo se morate prijaviti u svoj korisnički račun. Podaci računa poput imena, e-pošte i lozinke koje ste unijeli tijekom registracije nalaze se pod karticom "Informacije o računu". Nakon što izvršite potrebne izmjene, kliknite "Spremi". Ako želite promijeniti adresu ili dodati novu, idite na svoj korisnički račun, odaberite karticu "Adresar", promijenite postojeću adresu ili dodajte više adresa i kliknite "Spremi".
Zaboravio sam lozinku, što da radim?
Dok pokušavate pristupiti svom računu, unosite svoje korisničko ime i lozinku, ali ste zaboravili lozinku? Jednostavno je: kliknite na poveznicu "Zaboravili ste lozinku" prikazanu ispod prozora za prijavu. Bit ćete preusmjereni na novu stranicu gdje ćete morati unijeti e-mail adresu koju ste koristili pri stvaranju računa. Zatim kliknite "Pošalji novu lozinku e-poštom". Nakon nekoliko minuta, trebali biste primiti e-poštu s poveznicom, na koju trebate kliknuti kako biste resetirali lozinku.
Ja sam tvrtka s važećim PDV brojem, kako mogu kupovati bez PDV-a u vašoj trgovini?
Najbolji način je prvo kreirati račun i unijeti važeći EU PDV broj. Nakon prijave, vidjet ćete cijene bez PDV-a u svojoj košarici. Zapamtite da tijekom narudžbe unesete PDV broj u adresu za naplatu. Ako se ne želite registrirati, još uvijek možete izvršiti narudžbu kao gost, ali tada ćete vidjeti odgovarajući iznos bez PDV-a tek na kraju u koraku plaćanja.
Kupovina
Kako izvršiti narudžbu?
Koje metode plaćanja prihvaćate u Window2Print?
U Window2Print-u možete koristiti PayPal za plaćanje. Bit ćete preusmjereni na PayPal u posljednjem koraku narudžbe. Ako već imate PayPal račun, prijavite se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom kako biste potvrdili plaćanje. Ako još niste koristili ovu metodu ili nemate račun, unesite potrebne podatke za kreiranje novog računa i potvrdite plaćanje. Nakon što izvršite plaćanje putem PayPal-a, automatski ćete biti preusmjereni na web stranicu Window2Print, gdje ćete vidjeti potvrdu plaćanja. Također ćete dobiti e-mail s potvrdom plaćanja, poslan na adresu e-pošte koju ste unijeli prilikom registracije. Također možete platiti karticom, putem Soforta, Giropaya ili standardnim bankovnim prijenosom. Dostupne metode plaćanja ovise o zemlji.
Je li moguće platiti kreditnom karticom u vašoj trgovini?
Da, plaćanje kreditnom karticom dostupno je na našoj web stranici.
Je li online plaćanje putem platforme PayPal sigurno?
PayPal je vrlo sigurna platforma za plaćanje, koja obrađuje gotovo 9 milijuna transakcija dnevno. Ova web stranica je izuzetno pouzdana i moderna u smislu kriptografije vaših podataka. Window2Print ne prima niti pohranjuje nikakve bankovne podatke.
Obrada narudžbe
Kako mogu upravljati svojim narudžbama?
Možete pronaći sve svoje narudžbe u svom korisničkom računu, pod karticom "Moje narudžbe". Za pristup informacijama o svim vašim prošlim i trenutnim narudžbama, morate se prijaviti na svoj račun. Tamo možete provjeriti status svoje narudžbe, promijeniti prenesene datoteke ili pristupiti informacijama o plaćanju i datumu otpreme. Ako ste izvršili narudžbe bez registracije kao gost, nemate pristup povijesti svojih narudžbi i detaljima. Možete kontaktirati našu korisničku službu za više informacija.
Kako pripremiti datoteke za proizvodnju?
Kako bismo vam olakšali pripremu datoteka za proizvodnju proizvoda kupljenih u našoj trgovini, pripremili smo specifikacije za svaku grupu proizvoda, tako da imate samo relevantne informacije. Sve informacije o tome kako točno pripremiti datoteke za ispis nalaze se pod gumbom „Kako pripremiti datoteku”, koji ćete pronaći na svakoj stranici proizvoda. Možete ih preuzeti kao PDF.
Gdje mogu uploadati svoje datoteke za ispis?
Po validaciji vaše narudžbe i njenoj uplati, vaša narudžba će se pojaviti u vašem korisničkom panelu. Otvorite svoj korisnički panel klikom na svoju e-mail adresu prikazanu u gornjem desnom kutu svake stranice. Za svaki proizvod iz vaše narudžbe možete uploadati datoteku za ispis. Ako ste naručili kao gost, možete poslati datoteku za ispis na našu e-mail adresu [email protected].
Ne mogu uploadati svoju datoteku za ispis na web stranici, što da radim?
Ako imate problema s uploadom svoje datoteke za ispis u svom korisničkom panelu, možete ih poslati e-mailom na adresu: [email protected] ili putem WeTransfera (ako je datoteka veća od 10 MB). Ne zaboravite u oba slučaja navesti broj svoje narudžbe.
Gdje mogu vidjeti pregled konačnog rezultata na vašoj web stranici?
Nažalost, trenutno nemamo alat za pregled vaše datoteke za ispis prije tiskanja na našoj web stranici. Također ne pružamo nikakve prepress dokaze prije tiskanja.
Što znači status "provjera datoteke" nakon što uploadam svoje datoteke za ispis?
Nakon što uploadate svoju datoteku za ispis, provest će je naši grafičari (brzo za one koji nisu platili dodatnu provjeru ili temeljito za one koji su platili). Tijekom ovog perioda, status vaše narudžbe će ostati "provjera datoteke". Kada grafičari potvrde da je datoteka ispravna i spremna za proizvodnju, status će se promijeniti u "u proizvodnji". Provjera datoteke može trajati do jednog radnog dana.
Hoću li dobiti račun?
Račun ćete primiti na svoju e-mail adresu.

Please complete your information below to login.
Sign In
Create New Account